This is the all-new Suzuki Jimny. When it comes to design, it’s hard to find a better-looking small 4x4 than the Jimny, and the latest edition is doing as much as possible to stay true to the original, unique design. But in 2018, with the small SUV market so saturated, does the Jimny have what it takes to seriously compete with the competition? Join Mat and see for yourself as he puts this new Suzuki SUV through its paces!

Instagram – www.instagram.com/carwowcars

Facebook – www.facebook.com/carwowuk/

Twitter – www.twitter.com/carwowuk

Refer A Friend – www.carwow.co.uk/share

Awkward haggling is a thing of the past with carwow. Choose your perfect car with our configurator tool and let the country’s best dealers compete over you. Compare the five best offers by price, location and dealer ratings and choose the one that’s right for you – no hassle, no haggling, just a great deal.

Visit our site to save money on your new car – bit.ly/carwow-UK

Oder auch in Deutschland Geld beim Autokauf sparen – bit.ly/carwow-DE

Comments

    • Gerald Lay
      Gerald Lay

      it's a G-Mini best of Suzuki

      about 1 day ago
    • Jackson Shelton
      Jackson Shelton

      If Suzuki came back to the US, these things would sell like hot cakes.

      about 2 days ago
    • Emre Ermin
      Emre Ermin

      it is NOT a statue! god damn T --drive it

      about 2 days ago
    • Nir Haber
      Nir Haber

      I don't want a car that controls itself for me. I want to brake when going down a hill

      about 3 days ago
    • Arif kawa
      Arif kawa

      can't wait to get my hands on it

      about 3 days ago
    • Nomad Equipment
      Nomad Equipment

      Omg the top speed test made me cringe😖hope they changed the oil after that

      about 4 days ago
    • Nomad Equipment
      Nomad Equipment

      Too bad we can't get em in Canada ☹

      about 4 days ago
    • Auto Review
      Auto Review

      De batch it and its a g_wagon

      about 4 days ago
    • vivaparenzo
      vivaparenzo

      could you fit a deer inside?

      about 5 days ago
    • Chummy Chime
      Chummy Chime

      This or the renegade?

      about 5 days ago
    • E. C.
      E. C.

      Is it me or you just risked a car accident and jammed a roundabout?

      about 6 days ago
    • Thavisouk Vollavanh
      Thavisouk Vollavanh

      I want ☝️

      about 6 days ago
    • Jerrod Corey
      Jerrod Corey

      You get soooooooo MANLY when you go off road. All those cute little squeaks and girl noises. Great Millenial review sheila. 9:26 . . . . "On a long journey you gonna have to wear ear plugs." Gotta protect those sensitive MANLY ears from the sheer volume of the horsepower on your way to the nail salon and spa.

      about 6 days ago
    • said boussalia
      said boussalia

      I love it

      about 7 days ago
    • Saud
      Saud

      No chrome, no extra unnecessary things in the interior, just like how a real offroader should be.

      about 7 days ago
    • Hello Hello
      Hello Hello

      8:07

      about 8 days ago
    • doge king of bread
      doge king of bread

      car in england german licneplates

      about 10 days ago
    • BAMPh MX-5
      BAMPh MX-5 In reply to doge king of bread

      It was in Germany.

      about 3 days ago
    • Tristan Andrew Acosta
      Tristan Andrew Acosta

      Looks like a defender

      about 11 days ago
    • Fly Durgam
      Fly Durgam

      What are the safety features of the Jimny?

      about 11 days ago
    • Syed Sadiq
      Syed Sadiq

      hate that 1.5 engine just killed it

      about 11 days ago
    • craig black
      craig black

      At the back its like a mini g wagon lol

      about 11 days ago
    • Ivan Vergara
      Ivan Vergara

      It looks like the renegade, but I wouldn't mind having both

      about 12 days ago
    • Christian Kiddy
      Christian Kiddy

      It actually looks brilliant. Wouldn't mind getting this as a second car in the future

      about 12 days ago
    • J D
      J D

      Holy shit that thing is pretty nice!

      about 14 days ago
    • bullittcrazy
      bullittcrazy

      Wish it was available in Canada...😕

      about 14 days ago
    • Nunese Sale Official
      Nunese Sale Official

      Im just hoping this will be released in India

      about 14 days ago
    • Teckniks
      Teckniks

      This is the real offroader. Not shitty suvs with luxury interior who does nothing in offroad.

      Note- only some SUVs are shit.

      about 16 days ago
    • Satya BHAN
      Satya BHAN

      Today I realised it's Jimny and not Jimmy 😅

      about 16 days ago
    • AMG
      AMG

      *_"It's as though a Land Rover Defender and a Mercedes G-Wagon went off road for a bit of rough and tumble and didn't wear any protection."_*


      LOL!!!😝😝😝😝

      about 16 days ago
    • Andy Rayna
      Andy Rayna

      I want one! Are they coming to America?

      about 17 days ago